Loading...
Error
 

Скачать торрент Ghost of a Tale (v7.37) (SeithCG) (RUS|ENG|MULTI) [L] - GOG (upd. 13.09.2018 г.)

Страницы:   Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.

 
Автор Сообщение

прыщь

post 19-Мар-18 20:55

у кого был глюк с манументами в которых нужно зажечь свечи?! дух возле входа не появляется..

PoMaPuO

post 20-Мар-18 10:34 (спустя 13 часов)

Ц прыщь писал(а):

у кого был глюк с манументами в которых нужно зажечь свечи?! дух возле входа не появляется..
У меня нет слов, я думал я тупой, всю игру облазил, умудрился ее даже обрушить) не знал че делать, а оказывается должен появляться дух... Как заставить его появиться?

sprintin

post 20-Мар-18 12:38 (спустя 2 часа 3 минуты)

вдруг у кого глюк с квестами.
у меня лицуха и столкнулся в катакомбах со сломанным скриптом квеста.
и так решение проблемы и всех последующих багов!
в папке с игрой есть два CMD запускаем и все.(GoaT_ClearPreferences, GoaT_CreateReport)
заходим в игру, все настройки сбросятся на стандарт, квесты заработают! wink

можно и в шапку сделать, чтоб не горели пуканы giggle

bondorev

post 20-Мар-18 20:01 (спустя 7 часов)

Ц прыщь писал(а):

у кого был глюк с манументами в которых нужно зажечь свечи?! дух возле входа не появляется..
А ты нашол этого духа в катакомбах, чтобы он появился у манумента?

добавлено спустя 4 минуты:

И да, свечу в манументах нужно зажигать в определенном порядке wink

добавлено спустя 6 часов 41 минуту:

cwl я, даже слезу в конце игры пустил, с нетерпением жду продолжения или сюжетных длс.
Все тащатся от ососинов, колды и другого конвейера, а вот такие маленькие игры которые сделаны с душой, заставляют окунуться в сказку, и закрываешь глаза на то что наматываешь круги туда сюда, половина квестов по сбору заканчиваются, не успев начатья, в сумке как-то чудесным образом оказывается все нужное.
Разработчик, потрудился пи прописал историю каждого важного персонажа. Проработана глобальная история мира. Тито начинаешь сопереживать, кузнец это вообще отдельный персонаж, вся суть которого раскрывается в конце игры, также прописаны все персонажи начиная от кухарки заканчивая командором. Им всем сопереживаешь, и хочешь искренне помочь.
Я не ожидал что эта игра, может сделать из 27 летнего дядьки, ребенка которому подарили книгу Аббатство Рэдволл и я её читал в захлёб.
Игру советую всем, неважно сколько тебе лет, эта игра делает из тебя ребенка.

Арт33

post 20-Мар-18 23:56 (спустя 3 часа)

Обновлено v6.39_(19408)

Код:

Patch 639 (19 March 2018)
Fixed:
Textures resolution is reset to "Normal" after quitting and relaunching the game.
Occasional crashes when saving with screen resolutions higher than HD (ie. 4K).
Quest events issue when reloading the autosave just after Ravik's arrival.
Brisances exploding in the final battle don't respawn after reloading a save.

Patch 637 (19 March 2018)
This patch release brings us to version 6.37 and not only fixes bugs but also adds a requested camera FOV option in the graphics menu!
Fixed:

Infinite loop in Kerold's dialog when asking about holy berries.
The counter of the task to get the obols in the catacombs is erroneous.
The Visuals and Audio menu options don't show up as localized.
Case where you can't buy maps from Rolo.
It is possible to call the map, interface, perception skill or tool cycling during end sequence.
Specific cases of Tilo being sent to jail as a red ranger and getting locked in the cell with Silas.
The "Stack" skill doesn't work after reloading a save (tools number gets capped at 5).
Texture resolution is reset to normal after closing and reloading the game.
Changed:

Added an option in the Visuals options to change the camera FOV.
The "Stack" skill now allows Tilo to carry more candles as well.
(Also, the "silver ring from gambler" patch is now retroactive, and so is the "chest bundle for Silas" fix)

прыщь

post 21-Мар-18 00:00 (спустя 3 минуты)

bondorevz
духа нашел в катакомбах... свечи зажёг ещё до него....пришёл в лес к крепости но никого и нет там...

bondorev

post 21-Мар-18 00:23 (спустя 22 минуты)

прыщь
Скрытый текст
Нашел духа в катакомбах, пошел в лес там появился дух и попросил зажечь 9 свечей в честь её павших однополчан, и дала ключ от сундука. Зажег четыре свечи в лесу и потом пять после того как расчистил завал, свечи зажигаются в определенном порядке, зажег не ту давай сначала, после тог как зажег последнюю свечу появляется дух и отдает волшебный фонарь.
Скинь сейв, посмотрю что там за баг.

gfdsaf

post 21-Мар-18 12:18 (спустя 11 часов)

Слишком сложная игра. Даже с читом на бессмертие и без жалоб на топографический кретинизм прошел 1/3 игры и висит куча квестов незавершенными. Ни одного сета одежды не собрано. Люблю облазить каждый угол.

Арт33

post 26-Мар-18 18:32 (спустя 5 дней)

patch_ghost_of_a_tale_639_(19408)_to_650_(19530).exe
http://disk.karelia.pro/ktJyHe9/
Big release update (6.5)!

Код:

Big release update (6.5)!
Ghost of a Tale - SeithCG
This is by far the biggest patch update (6.5) since the release of the game last week. It takes care of the vast majority of the remaining bugs. I won’t hide that it’s been a very intense period, with a lot of work and very little sleep.

In case some of you are wondering why those bugs were there to start with, the answer is simple (besides the fact that Ghost of a Tale is quite complex under the hood): a dozen persons testing the game on and off over a period of 2 months is simply no match for having thousands of people all starting to play at the same time. That being said, it's my fault of course.

When I realized what was happening it was obviously too late to say “whoops, sorry I’ll put it back in the fridge for moment”. The fact that most sounds didn’t play in the second half of the game furthermore gave the impression that it wasn’t finished. And that sucked.

Of course, 95% of the people who play Ghost of a Tale love it and that feels great. But I’m painfully aware that early adopters (including reviewers to this day) played with builds that were just not at the technical level they should have been. Which was particularly frustrating after an excellent run in early access.

Today, exactly 11 days after release, the game is what it should have been right from the start. So let this serve as an apology to the players who felt the game was not up to their technical standards when it launched, and an invitation to those who've been waiting to come and visit the world of Ghost of a Tale!

I can say at 95% that you won’t regret it... :)

Fixed:
No ambient sounds playing in the catacombs, harbor, great hall and shore.
Abrupt transitions between ambient sounds.
Elevators (courtyard, baskets, bells, etc…) don’t play their sounds.
Ravik’s arrival sequence (on the bridge) doesn’t play any sounds.
Sounds during dialogs are sometimes too loud.
Spiders don’t play their sounds.
No sounds when climbing ladders.
Several reverb zones are not kicking in.
Gallworms don’t play their sounds.
Pressure plates don’t play their sound.
Pinecones don’t play their sounds (collapsing worm holes, etc…).
All ambient sounds are turned off after quitting and relaunching the game.
The rebel mice remain visible although the skiff has left the harbor.
An invisible wall keeps Tilo from crossing the already-opened metal gate in the harbor near the crab’s pen (coming from the elevator).
The commander is sometimes not visible in his office.
It is possible to sleep in the commander’s bed.
Rolo at the forge is not hammering and talks about weird unrelated stuff.
The camera is too close to Tilo after reloading a save.
Cases where reloading an autosave results in the camera remaining locked on the spot.
Cases of invisible Ravik on the bridge.
The Gusto & Fatale’s achievement is not triggered.
The Lore Master achievement is not getting unlocked.
The wrong map is shown after getting to the shore via the cave.
Some map markers for items on the maps are wrong.
The well key can sometimes get stuck in an unreachable place.
The HUD is not properly restored after leaving photo mode.
The guards in the harbor can chase Tilo beyond the harbor (and disappear).
Some French characters are not properly displayed in the books UI.
The grid ladder in the jail tower can sometimes get stuck (after reloading multiple times).
Problems when reloading a save while the end sequence is still playing.
Some trees on the shore are missing their colliders.
Rare cases where Silas is awake instead of sleeping.
Some missing colliders in the catacombs walls.
Tilo can sprint and sneak while wearing the armor when launching the game and loading a save with the armor upgrade skill.
Ambient music abruptly kicks in instead of fading in.
Guards’ knocked out timer UI remains on screen after leaving the area of the guards.
Shutters don’t play their sounds when Tilo opens them.

Fixed (SPOILERS):
Getting Duinlan’s gilded armor: equipping it and then reloading a prior save left the items floating in space.
Duinlan's sounds are missing.
Skeletal rats on the shore don’t play their sounds.
Final battle: Some skeletal rats walk on the spot.
Final battle: Rolo sometimes runs on the spot.
Final battle: If a brisance keg explodes in Tilo’s hands the brisance durability bar is visible after a reload.
Final battle: your allies don’t play their sounds.
Final battle: Tilo can get agro from unseen skeletal rats after the battle is won.
Final battle: The green flame in the shore chest plays no sound.
Final battle: The music is not playing.
Final battle: All the skeletal rats attack your allies, leaving Tilo unbothered.
Final battle: Rolo does not start at the right place after reloading a save.
Final battle: Your allies remain in a fighting stance after the battle is over.
The shore chest’s durability bar is visible after reloading a save.
The skeletal rats are already resurrected (standing idle) after reloading a save where they should not yet be.
Duinlan’s chest floats in the air after leaving the great hall and coming back.
Tilo remains in “scared” stance after playing the final battle and reloading a previous save.

Changed:
Added an option to hide the build number (in the lower right corner).

Although it should be fixed now, if you ever meet a framerate drop in the catacombs (just after talking to the squad leader) please call the game’s main menu, wait for 3 or 4 seconds and exit the main menu. That should fix it.

Regarding Chinese support: I’m still looking for a way to implement proper support for the font (character ranges are proving tricky). But it will happen eventually!

As always, thank you for your patience!

Viiii

post 26-Мар-18 20:27 (спустя 1 час 55 минут)

Ц gfdsaf писал(а):

Слишком сложная игра. Даже с читом на бессмертие и без жалоб на топографический кретинизм прошел 1/3 игры и висит куча квестов незавершенными. Ни одного сета одежды не собрано. Люблю облазить каждый угол.
бред? я первый сет (рыцаря чтобы крысы не трогали) собрал без читов и вобще без проблем
Немного сложно ориентироваться вначале, но потом привыкаешь

Fisher_Sam_Fisher

post 26-Мар-18 21:12 (спустя 45 минут)

Когда уже закончится альфа тест?
 

kazanlogon

post 27-Мар-18 04:21 (спустя 7 часов)

gfdsaf
некоторые костюмы можно собрать только к концу игры, как, например, сет Короля. Самый простой - это Доспех Стражника, без которого фиг вообще игру пройдешь. Но чтобы тебе, да и остальным было проще, вот видосики по сетам:
Доспехи Стражника - https://www.youtube.com/watch?v=_VuLMhMllic&t
ВОР - https://www.youtube.com/watch?v=6fKljAASHdk&t
Следопыт - https://www.youtube.com/watch?v=FSnSRZn9zVU&t
Король - https://www.youtube.com/watch?v=bQiyGyBX2t4&t
Пират - https://www.youtube.com/watch?v=WdplL4dxj-I&t

post 28-Мар-18 16:52 (спустя 1 день 12 часов)

Топик был перенесен из форума Горячие Новинки в форум Квесты и приключения


Арт33
 

Арт33

post 04-Апр-18 16:33 (спустя 8 дней)

patch_ghost_of_a_tale_650_(19530)_to_651_(19696).exe 311.81 MB
http://disk.karelia.pro/qMIfbCN/

Код:

Patch 651
Fixed:
Last remaining case of invisible wall in the harbour.
Rare case of the camera looking to the side of Tilo after reloading an autosave.
Specific case where the camera is not at the right spot during the end sequence (happens only when playing with mouse/keyboard).
Possible exploit with brisance right after the chest on the shore is open.
Some cases where bees' nests can't be looted.
Some cases where the HUD does not reappear after Tilo dies.
Couple of sounds not playing (i.e. whistling in "Stop That Racket" quest, distillery elevator, skapp beetles at night).
Couple of minor UI fixes (i.e. new item asterisk remains visible in inventory UI).
One of the grain bags in the jail cannot be picked up.
Changed:
The "Stack" skill now also works with candles taken from a container.
Butterflies don't appear at night anymore.
Some language-specific localization tweaks have been made to clarify a couple of points

Арт33

post 06-Апр-18 18:28 (спустя 2 дня 1 час)

patch_ghost_of_a_tale_651_(19696)_to_655_(19831).exe 343.28 MB
http://disk.karelia.pro/tPTBIEs/

Код:

Patch Release 6.55 (now with full Chinese localization)
Fixed:
UI: Show Build number preference is not properly recalled.
UI: It is possible to call the inventory while the options menu is displayed.
UI: Rare cases where a speech icon stays on screen even if the NPC is not visible anymore.
Misc: Leeches detection counts as "detected by guards".
Misc: One bag of grain is not pickable in the room next to the garden.
Misc: There's a kill trigger on a step in a very specific location in the Great Hall.
Fixed:
AI: Rare cases of guards' agro not subsiding when going from the jail to the distillery via the elevator.
UI: Fatale's name label is offset on the shore.
Misc: It is possible to talk to the commander even after he's knocked out.
Some issues when putting food items on the tables of the commissary.
Changed:
Lighting: The torches' shadows "wobbling" movement is now less extreme.
Misc: The camera black mask effects (when hiding) now work with ultrawide resolutions.
Chinese is now officially supported (sorry it took so long)!

There's also a few collider (stairs) issues, light-leaking cases, and plenty of visual "holes" in the sets geometry which have been taken care of (thanks to your guys' help with pinpointing those!). Finally there were some specific cases where Tilo would freeze when picking up mushrooms which should now be resolved.

Urolog79

post 12-Апр-18 06:11 (спустя 5 дней)

bondorev
Полностью согласен, отличная игрушка. Проблем с прохождением, особых не было, но был момент с Гаванью, где я долго плутал, не знал где найти ключ от решётки, оказалось, на Гавань можно попасть, только из другой локации (хотя это не точно), после этого, пошло всё как по маслу, там же и последние улья со многими плюшками можно собрать и много чего ещё, уже почти заканчиваю игру, но так... этого не хочется cry Отлично написаны диалоги, хорошая музыка, харизматичные персонажи, чего только стоит трёп, этих двух мышей-воришек в клетке, ну прям улыбка не сходит с лица, когда ты с ними общаешься. Локации конечно мудрёные, но после половины игры, ты их уже знаешь наизусть. Для меня, единственный, наверное минус, что игра конечно становится легче, когда появляется возможность ходить в доспехах, но от этого интерес к ней не пропадает, я скажу даже больше, для меня, как хардкорного стелсера это даже повод, её перепройти, да...с командующим и некоторыми другими персонажами, там негде развернуться и квесты с ними заточены, но чтобы проникать в своей одежде в некоторые места, благо все возможности и инструменты для этого есть, поиграться этим можно))

P.s. Вопрос технического плана: в доспехах мышь бегает или нет? Кузнец мне их уже облегчил, как-то, несколько раз, при загрузке, Тило у меня в них носился, а потом опять стал ходить, может баг?, но мне приходится передвигаться именно в таком темпе(( Если бы я этого не видел, что он умеет бегать в доспехах, то меня бы это вообще не напрягало, а так стрёмно, что чего-то не работает shake

P.s.-2 Походу, у меня был глюк, мышь и не должна особо бегать в доспехах, но у меня, она несколько раз, на четырёх лапах пробегался, как-будто и доспехов не было)))

Арт33

post 17-Апр-18 18:11 (спустя 5 дней)

- Added updated full installer - v660 (20085)

Код:

Patch Release 6.60
16 АПРЕЛЯ
Here's patch 6.60, which fixes a couple of remaining bugs. Most of them are quite specific, which is a very good thing indeed... :)

Fixed:
UI: Black screen remains after the end credits are finished rolling (when using gamepad).
Misc: Possible framerate drop when entering the catacombs for the first time.
Misc: The faraway surface of the lake can sometimes disappear when Tilo's in a precise location near the far tower.
Misc: The sequence of knocking down a key to the floor + saving + dying + reloading can lead to said key not being pickable anymore.
Misc: Specific exploit allowing Tilo to sprint and sneak while wearing the armor (sorry speedrunners!).
Changed:
Memory requirement for the game has been lowered by almost 600Mb.

radialis

post 17-Апр-18 19:08 (спустя 56 минут)

На 6.60 экран про 1190 друзей игры и загрузочные экраны стали на английском.И статистика обнулилась! У всех так ?
Где сейвы сидят,подскажите?

Urolog79

post 20-Апр-18 06:10 (спустя 2 дня 11 часов)

radialis
Походу да, загрузочный стал на инглише))
На семёрке в C:\Users\Urolog\Documents\My Games ... ну ты понял, имя пользователя своё))

Fisher_Sam_Fisher

post 02-Июн-18 16:23 (спустя 1 месяц 12 дней)

чё,обновлений больше не будет?
 

Текущее время: 29-Мар 09:00

Часовой пояс: GMT + 3



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы